Mobilbloggar! Idag har jag som sag...

dsc02260 (MMS)

Mobilbloggar! Idag har jag som sagt åkt ring på vatten. De var jätte kul, jag åkte på något sätt extrs snabbt. Jag styrde på något specielt sätt tror jag. Man han bara åka en gång för att de var många som skulle åka... Solen kom också fram, helt underbart. Jag ramla som tur inte i, så jag blev bara lite blöt vid fötterna. Detta är absolut något jag vill göra om! Kanot paddlig blev de inte, men de gör inge. Har precis ätit, ska snart titta på lite videos från när jag var liten som jag inte sätt på typ flera år! Så hare sweet, och här får ni några bilder från dagen... Kanske blir en video ikväll.


Kommentarer
Postat av: sarah

Ny blogg!!!!!!!!!



www.nadarevicc.blogg.se



2011-09-21 @ 13:35:57
URL: http://nadarevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback